Snabbpalnering

Nu sitter jag vid matbordet och lyssnar lite på radio och har nästan precis blivit klar med planeringen om en lektion tillsammans med en annan. Jag kom på att vi kanske ska ha det imorgon och då var det ju bara att börja planera. :/ Det är så svårt att veta tiderna på alla grejerna man ska ha gjort på ca 60 minuter. Tänk om man har räknat fel med tiderna? Det blev alltså en snabbplanering. :/
Men aja snart börjar väl Ponnyakuten? :) Är det någon som ska se? Jag ska nog inte se det för jag ska nog vara ute med Maja. Det är ju fortfarande ljust ute...! :D

Kommentarer
Postat av: Minnie

svar: Tack söta madelen :)

2012-03-25 @ 19:32:09
URL: http://minnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0