New moon & Alex dogboy

Hej, nu håller jag på att läsa New Moon och den är jätte bra! :) Jag trodde först att den skulle vara så sorglig men den var istället väldigt bra. ♥ Och nu är den så spännande... :O Jag satt och läste den när jag fikade och kunde nästan inte sluta läsa för som sagt är den väldigt spännande. :)
Men min skoldag var bra och rolig med mycket skratt! :) Idag fick min klass och några andra en bok i svenskan som vi ska läsa om och forska lite om och den heter Alex dogboy och än så länge verkar den bra, fast jag har bara läst 2 enkla kapitel. ;)
Men nu blir det till att plugga franska och mycket No + läsa lite i Alex dogboy. Lite av min sommarlängtan håller i fortfarande och bjuder på en fin bild jag har hittat! :)
Bild: Google
Ha det bra, så ses vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0