Mitt egna super-inlägg!

Hej, nu kommer mitt super-inlägg!
1. ElinGb.blogg.se - Dans?
Jag går på jazz-dans 3 timmar i veckan och går hos 2 olika danslärare. Jag har dansat sen jag var ca 4 år gammal. Jag älskar att dansa! :)
2. ElinGb.blogg.se - Friidrott?
Jag går på friidrott 2 gånger i veckan men kan hända att jag tränar 3 gånger ibland. Jag har rätt många tränare. Jag tycker om friidrott för att det finns många olika saker man kan göra och att man kan utmana sig själv. Jag tävlar mest korta distanser, spjut, diskus och längdhopp.
3. Purpletilda.blogg.se - Vad vill du bli när du blir "stor".
Jag vet faktiskt inte... :/
4. Purpletilda.blogg.se - Hur tror du din framtid kommer se ut?
Det är en väldigt stor fråga men jag kan tänka mig att jag går kvar på både dansen och friidrotten...
5. Isabeell.devote.se - Din fritid?
Jag går ju på dans och friidrott och så har jag ju älskade Maja! ♥ Jag tycker ju väldigt mycket om att läsa och det gör jag varje dag. Just nu läser jag New moon. Den är riktigt bra! :) Och sen kompisar! Det är rätt svårt att hitta tider för man har ju alla läxor och sen alla fritidsintressen... Jag tycker även om musik! :)
Klicka på adresserna för att komma till någon av bloggarna! :)
Jag hoppas att alla får en fortsatt trevlig lördags kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0