Jag svarar...

Jag fick en fråga utav isabeell.devote.se om vad jag har för mål med att blogga. (denna fråga var kvar från mitt super-inlägg) Och nu kommer mitt svar:
Hej!
Min syster har ju en blogg och i somras blev jag sugen på att skaffa blogg. (eller vad man ska säga) Då började jag med att blogga på majaochjag.blogg.se och jag tyckte det var roligt men tröttande i höstas, haha! ;) Men sen ändrade jag mig och skaffade mig en annan blogg, den här bloggen. Och jag tycker det är jätteroligt att blogga men ibland är det inte alls roligt. Men jag tycker det är roligt att det är några som följer denna bloggen! :) Men ja, man har ju något mer att göra på dagarna. :)
Detta var mitt svar om vad jag har för mål med blogga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0