Miranda nalle...♥

Hej! :) När jag kom hem blev jag uttråkad! :( Man får ju inget gjort! :O Jag har försökt att jobba men det går liksom inte så bra...
Men i alla fall så hoppas jag att alla fick en härlig Alla hjärtans dag igår! ♥
En liten försenad hälsning från mig! :)
Bild: Google
Nu jag har bestämt mig för att göra min musiklista i helgen så håll ögonen öppna! ;) Min lista har ändrats lite grann... Men i alla fall längtar jag till helgen! :) Allt roligt händer ju då...♥
Men nu ska jag försöka med att göra mina läxor. Jag tror att det inte kommer att gå så mycket bättre än innan men man får väl hoppas! ;) Men sen klockan 19.00 kommer jag gå till älskade Maja!! ♥ Då kommer jag att garanterat att bli på piggare humör. :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

2012-02-15 @ 19:02:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0