Årets första semla!

Längtar till på fredag och till helgen! :) Men framför allt inte till skolan... :( Så klart är det roligt att träffa alla kompisar! Det är ju det allra roligaste i skolan, tycker jag. :)
Men imorgon blir det friidrott och planera lite andra roliga saker, troligtvis. ;) Kommer bli roligt! :) Men idag var det ju inte precis någon fantastiskt rolig dag för jag var nästan tvungen att göra lite lite läxor men nu är det flesta av läxorna gjorda så nu behöver jag inte tänka på det utan på allt det andra som är roligt! :D Och som sagt åt jag en god semla! :) Äntligen, årets första semla och den blir ju garanterat inte den sista! ;) Hehe... Jag vet inte vilket som är godast... Hemma gjorda eller semlor som kommer från ett konditori...
Och kolla vilka ur gulliga semlor som jag hittade på google! ♥
Bild: Google
Lite för lite florsocker, men annars var de ju jätte söta! :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

söta dom är!

2012-02-23 @ 14:29:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Tvillingen

Åh,vad gott!

Åt min första semla för en vecka sedan!

Ibland kan man komma på att man längtar efter en semla!

Söt bild,och jag håller med dig om att det såg ut att vara lite för lite florsocker!

Ha det gött!!

2012-02-24 @ 09:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0