Kvällsuppdatering

Förlåt för att det inte har varit "topp uppdatering" idag, men jag har haft andra saker att göra för denna dagen. :/ Men igår kväll såg jag och en kompis på The hunger games som jag funderade på att se! Den var väldigt bra tycker jag och den borde nästan ses av alla. ;) Men den var lite lite hemsk på vissa ställen men ändå väldigt bra. :)
Nog om det! ;) Imorgon blir det dans och det kommer bli riktigt roligt! Äntligen är lovet slut. Nu sitter jag och tittar på Du är vad du äter och väntar på att maten ska bli klar.
Bild: Google
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Bella

Har du gått på hagaskolan någon gång för jag känner igen dig tror vi gått i samma klass svara på min och min syster blogg i en kommentar

2012-04-12 @ 21:58:15
URL: http://justselenagomezz.blogg.se/
Postat av: Bella

Okej ojdå men fin blogg!

2012-04-13 @ 10:00:45
URL: http://justselenagomezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0