Nya byxor och skor

Hejsan! :) Nu har jag städat klart i mitt rum och ska bara lata mig lite innan maten. :P För sen ska jag göra lite läxor... :( Inte så roligt.
För några dagar sedan var jag på Intersport med farmor och titta på skor och träningsbyxor. :) Och jag hittade precis vad jag behövde! Mina förra träningsbyxor har jag haft rätt länge nu och det har gått hål på dom nu så jag köpte nya. De är från Craft och är superbra! Sen hittade jag perfekta skor från Asics. Älskar dom! ♥ Alltså som jag kan ha till idrotten i skolan och till friidrotten. :) Mina förra var lite slitna. :/

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket tjejen! :)

2012-04-01 @ 12:50:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0