En fråga till dig!

Nu har jag typ inget att göra! Jag kan redan läxan och jag har redan vart med Maja. Vad kan jag göra nu?
Aja, jag hittar väl på något senare... Men i alla fall så har jag inte mycket kvar av Genom dina ögon. En riktigt bra bok, som nästan alla borde läsa. Men vad ska jag läsa som nästa bok? Om det är så att det kommer en till Alex Rider bok kommer jag klart läsa den. Inget skulle kunna stoppa mig från den boken! Nej, ska skojja bara. ;)
Men nu har jag en fråga som jag vill ställa till er:
- Har du läst någon bra bok som du kanske skulle tro passa mig? Om du vet någon, skicka gärna en liten kommentar. :)

Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Matilda

Molly moon! Dom är jättebra och det finns flera böcker! jag rekommenderar dom varmt eller släppa taget men om du gillar mer spänning så är cirkeln bra om du inte redan har läst den. :) <3

2012-04-18 @ 20:50:52
URL: http://purpletilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0